Порядок доступу суб’єктів господарювання до закупівлі готових лікарських засобів

1. Умови укладення договорів

  1. 1.1. До укладення договору допускаються суб’єкти господарювання, які:

    • мають чинну ліцензію на відповідний вид діяльності (оптова або роздрібна торгівля лікарськими засобами);
    • не перебувають під санкціями чи обмеженнями, які забороняють господарську діяльність;
    • не порушили раніше умов постачання Продукції;
    • пройшли процедуру внутрішньої перевірки контрагента (DUE DILIGENCE).

2. Прийняття та розгляд замовлення

  1. 2.1. Замовлення приймаються виключно від контрагентів, з якими укладено чинний договір.

  2. 2.2. Замовлення повинна містити:

    • повну назву замовника та код ЄДРПОУ;
    • назву продукції;
    • кількість продукції;
    • бажану дату постачання;
    • реквізити договору;
    • контактну особу замовника.
  3. 2.3. Надсилання замовлення не гарантує автоматичного підтвердження. Замовлення розглядаються в межах затверджених обсягів, відповідно до статті 20-4 ЗУ «Про лікарські засоби» та пункту 31-3 Ліцензійних умов, протягом 2 (двох) робочих днів з дати надсилання замовлення.

3. Форми та способи замовлення

  1. 3.1. Замовлення подаються в електронній формі, за допомогою вкладки «ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ».

  2. 3.2. Приймання замовлень здійснюється щотижня.

  3. 3.3. Замовлення на поточний тиждень мають бути подані не пізніше 12:00 середи.

  4. 3.4. Замовлення, подані після зазначеного строку, переносяться на розгляд наступного періоду.

  5. 3.5. Протягом календарного року реалізація готового лікарського засобу одному суб’єкту господарювання ...

    Дозволяється реалізація готового лікарського засобу одному суб’єкту господарювання ... якщо:

    • заявки на закупівлю лікарських засобів від таких суб’єктів господарювання відсутні;
    • кількість суб’єктів господарювання, з якими виробником/імпортером укладено договір ... є недостатньою;
    • на дату подання заявки задоволено всі заявки інших суб’єктів господарювання.

    Реалізація готових лікарських засобів ... відбувається із забезпеченням рівних умов у рівнозначних договорах.

4. Погодження замовлення

  1. 4.1. Погодження замовлення здійснюється після перевірки наявності продукції та відповідності замовлення умовам договору та цьому Порядку.

  2. 4.2. Постачання продукції здійснюється виключно на умовах:

    • 100% попередньої оплати вартості продукції;
    • мінімального обсягу замовлення, який відповідає палетонормі;
    • кількість товару в замовленні має бути кратна ящику (груповій тарі).
  3. 4.3. Підтвердженням замовлення є відправка Продавцем рахунку-фактури Покупцю.